Jak zdobyć mocne linki?
Szukasz dobrych metod na pozyskanie mocnych linków do strony internetowej? Chcesz poprawić pozycje strony internetowej w wyszukiwarce Google? Dowiedz się skąd czerpać dobre źródła do linkowania.
2020-06-06, 12:21

Link building to jeden z najważniejszych czynników w walce o wysokie pozycje. Pozyskiwania mocnych linków wpływa poprawia ranking strony. Szukasz metody na dobre linki, które przełożą się na widoczność strony internetowej w wyszukiwarce Google? Skutecznych źródeł linkowania jest niestety coraz mniej. Wybrałem więc najlepsze moim zdaniem metody na pozyskanie mocnych linków do strony internetowej.

Co to jest linkowanie? Linkowanie to proces polegający na umieszczaniu klikalnych odnośników na zewnętrznych stronach internetowych. Cały tok można porównać do systemu głosów, w którym jedna strona internetowa oddaje głos na drugą. Jak nie trudno się domyślić, czym większy autorytet strony odsyłającej (na której umieszczony jest link), tym większa moc przekazana stronie pozycjonowanej.

Metody na pozyskanie mocnych linków zwrotnych:

  • Komentarze na blogach,
  • Artykuły sponsorowane,
  • Zaplecze SEO,
  • Linki partnerskie,
  • Portale społecznościowe,
  • Fora,
  • Linki ze sponsoringu,
  • Portale typu kariera i praca,
  • Informacje prasowe,
  • Przekierowanie 301,
  • Blogi w portalach tematycznych,
  • Content Marketing,
  • Telefon,
  • Promocje/Black Friday/Cyber Monday,

  • Analiza konkurencji i relinkowanie,

  • Serwisy ogłoszeniowe,
  • Portale regionalne,
  • Strony z wydarzeniami,
  • Wizytówki NAP,

Chcesz wiedzieć więcej? Przeczytaj cały artykuł na moim blogu https://kordianminkina.pl/jak-zdobyc-mocne-linki/

KONTAKT / AUTOR
Kordian Minkina
+48 609 704 072
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.